Brædstrup Skole SFO

Brædstrup Skoles SFO har til huse i vores fase 1. Den rummer børn fra 0. og helt op til 7. klasse. Vi bruger vores stores fælleskøkken som samlingslokale og herudfra går alle vores aktiviteter. I vores SFO arbejder vi med et bredt udvalg af aktiviteter som både tæller, fælles mad, dans og musik, bevægelse i vores hal eller tumlesal, ture i parken, svømning og meget mere. Vi har lokaler indrettet til både malerværksted, perler, tegneborde og mange andre kreative aktiviteter. På legepladsen har vi mooncars, boldbane, bålplads og meget mere.

Vi arbejder med børnenes sociale og alsidige udvikling for at danne og uddanne dem til det samfund de skal være en del af. Vores kodeord er fælleskab, trivsel, engagement, respekt og det hele menneske.