Hverdagen i fase 1

Fase 1 er for elever fra 0. – 4. årgang. Alle klasser er i samme bygning kaldet Stjerneskuddet.

Alle årgange fra 0.- 3. kl. har 27 lektioner i deres skema hver uge. På 4. årgang har eleverne 30 lektioner hver uge. På alle årgange er der 2 holddelingstimer i henholdsvis matematik og dansk hver uge.

Vi har ugentlig morgensamling og vi arbejder med, at skabe trygge fælleskaber for alle børn. Der ud over vil vi meget gerne bruge vores lokalområde så meget som muligt og vi søger for at inddrage bevægelse i undervisningen hver dag.

Henover et skoleår er der mange fælles aktiviteter i fase 1. Der er 2 temauger, 5 fagdage og 5 teamdage med juleklip, motionsdag, venskabsdage m.m. Alle klasser har en venskabsklasse på skolen.

Det tætte samarbejde med forældrene om elevernes skolegang har høj prioritet for os alle. Vi lykkes bedst, når vi arbejder sammen og har en fælles målsætning om at understøtte alle elever i, at blive så dygtige og livsduelige som muligt.