Velkommen

Brædstrup Skole

Brædstrup Skole er en skole med ca. 500 elever fordelt på 0.- 9. klassetrin med tilhørende SFO. Vi omfatter også én af Horsens Kommunes centerklasser for børn med autisme og tillægsdiagnoser. Du kan læse meget mere om vores center klasser her.

Vi bor i et mindre samfund 15 kilometer nord-øst for Horsens, og vi har en god og stærk tradition for et godt og værdifuldt samarbejde med forældre og vores lokalsamfund.

Vi er en skole som er delt op i 2 faser. En fase 1 som omfatter 0.-4. klasse og en fase 2 som omfatter 5.-9. klasse. Du kan læse mere om hverdagen i vores faser her.

Som skole lægger vi vægt på at møde det enkelte barn der hvor de er i deres udvikling. Vi skal, i fællesskab, udvikle vores elevers læring, trivsel og personlige mestring, så alle vores elever bliver så dygtige som de kan. Vi bygger på fælleskab og kontinuitet for vores elever på alle niveauer og i vores professionelle årgangsteams, arbejder alle voksne for alle elevers læring.

På Brædstrup Skole lægger vi vægt på helhed, respekt, resultat og kvalitet og du kan læse mere om vores værdier her.