Center SFO

Centerklasse SFO´en er et helhedstilbud, hvor skole og SFO huses i de samme bygninger. Vi har desuden et samarbejde med hovedskolens SFO i de snitflader hvor det giver mening for det enkelte barn.

Der er et tilbud om SFO til alle årgange med fuld morgen – og eftermiddagsåbning. Åbningstiderne er:

• 6.30-7.45 mandag – fredag

• 13.45- 16.45 mandag – torsdag

• 13.45-16.00 fredag

SFO´en er kun for Centerklassebørn. Pædagogerne der arbejder i SFO ´en arbejder også i skoledelen, så børnene er sammen med kendte voksne, hvilket giver en følelse af helhed og sammenhæng for børnene.

Det pædagogiske arbejde i SFO ´en danner rammen for en meningsfuld og indholdsrig fritid, med udgangspunkt i børnenes behov, interesser og erfaringer.

SFO ´en skal være et frirum med indhold, retning og mening, både for det enkelte barn og for fællesskabet.

I SFO ´en arbejdes der struktureret og visuelt. Desuden afholder vi 2-3 gange om året forældrekaffe og I vil desuden få en månedsplan over SFO ´ens aktiviteter.

Du kan indskrive dit barn via den digitale pladsanvisning: SFOén hedder Brædstrup skole special SFO